Якісна клієнтська підтримка є обов`язковою вимогою будь-якої IT-компанії. Основним фактором, який клієнти враховують при виборі постачальника послуг, є те, наскільки добре організація обслуговує своїх клієнтів і надає їм технічну підтримку. Це безпосередньо впливає на загальну задоволеність клієнтів. Як компанія, для якої клієнт є основною цінністю, ми робимо все можливе для забезпечення високоякісного сервісу.
Служба підтримки здійснюється за допомогою тикет-системи. Для початку роботи авторизуйтеся в системі (логін і пароль той же, що Ви використовуєте в Особистому кабінеті) і поставте запитання, яке вас цікавить.
Перед зверненням до служби технічної підтримки Ви можете ознайомитися з запитаннями, що часто ставляться в розділі FAQ.