UA
USD
Якісна клієнтська підтримка є обов`язковою вимогою будь-якої IT-компанії.
Основним фактором, який клієнти враховують при виборі постачальника послуг, є те, наскільки добре організація обслуговує своїх клієнтів і надає їм технічну підтримку. Це безпосередньо впливає на загальну задоволеність клієнтів. Як компанія, для якої клієнт є основною цінністю, ми робимо все можливе для забезпечення високоякісного сервісу.
Служба підтримки здійснюється за допомогою тикет-системи.
Для початку роботи авторизуйтеся в системі (логін і пароль той же, що Ви використовуєте в Особистому кабінеті) і поставте запитання, яке вас цікавить.
Поддержка 27/7
FAQ
Перед зверненням до служби технічної підтримки Ви можете ознайомитися з запитаннями, що часто ставляться в розділі FAQ.
Відповідь на Ваш тикет, до 15 хвилин
Задати питання
Якщо Ви не є нашим клієнтом, то Ви можете:
Реквізити: Україна, 61202, Харків, пр. Людвіга Свободи 26/298.
ФО-П Харитінов Олег Сергійович
р/р 26001052322442
IBAN: UA233515330000026001052322442
МФО 351533
ІПН 2961615658
АТ КБ "ПриватБанк"
mail:
Документи:
Служба підтримки: телефон + 380 57 7209279
створити тікет

Выберите язык

Українська
English
Русский